Telefon CALL CENTER

021 9059

[ANUNȚ] Concurs recrutare AIMMAIPE Timișoara

AIMMAIPE Timișoara organizează concurs în temeiul OUG nr.57/2019 privind Codul Administrativ, HG nr.611/2008 și art.27 alin 3 din legea nr.55/2020 pentru ocuparea funcțiilor publice de execuție vacante cu normă întreagă din următorul document:

ANUNT CONCURS 16.10.2020

Descarcă documentul în format PDF aici: CONCURS POSTURI VACANTE

Pentru a te candida pe unul din posturile anunțate, descarcă formularul de mai jos, completează electronic, apoi printează și semnează. El se depune personal împreună cu celelalte documente solicitate (lista de mai jos) la biroul AIMMAIPE Timișoara.

FORMULARUL DE ÎNSCRIERE

Documentele solicitate:

    1. formularul de înscriere;
    2. curriculum vitae, modelul comun european;
    3. copia actului de identitate;
    4. copii ale diplomelor de studii, certificatelor şi altor documente care atestă efectuarea unor specializări şi perfecţionări;
    5. copie a diplomei de master sau de studii postuniversitare în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, după caz;
    6. copia carnetului de muncă şi după caz, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi, după caz, în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice;
    7. copia adeverinţei care atestă starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului;
    8. copia adeverinţei care atestă starea de sănătate corespunzătoare pentru efort fizic, în cazul funcţiilor publice pentru a căror ocupare este necesară îndeplinirea unor condiţii specifice care implică efort fizic şi se testează prin probă suplimentară;
    9. cazierul judiciar;
    10. declaraţia pe propria răspundere sau adeverinţa care să ateste calitatea sau lipsa calităţii de lucrător al Securităţii sau colaborator al acesteia.
    11. Adeverinţa care atestă starea de sănătate conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătăţii Publice.
    12. Copiile de pe actele prevăzute mai sus se prezintă în copii legalizate sau însoţite de documentele originale, care se certifică pentru conformitatea cu originalul de către secretarul comisiei de concurs.

Notă!! Documentul prevăzut la lit. i) poate fi înlocuit cu o declaraţie pe propria răspundere. În acest caz, candidatul declarat admis la selecţia dosarelor şi care nu a solicitat expres la înscrierea la concurs preluarea informaţiilor direct de la autoritatea sau instituţia publică competentă are obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul documentului pe tot parcursul desfăşurării concursului, dar nu mai târziu de data şi ora organizării interviului, sub sancţiunea neemiterii actului administrativ de numire. În situaţia în care candidatul solicită expres la înscrierea la concurs preluarea informaţiilor direct de la autoritatea sau instituţia publică competentă, extrasul de pe cazierul judiciar se solicită potrivit legii şi procedurii aprobate la nivel instituţional.